2011. 12. 15.

Manolita Watlin




Cult label Manolita Watlin was created in 2007 by partners Soledad Serna and Maria Coll in the pursuit of three basic principles: to bring differentiation, femininity and self-expression to fashion.

Manolita Watlin has been featured in some the world's most influential fashion magazines and is stocked in some of the trendiest boutiques and department stores of around the world.

Defined as a young, exclusive and ultra-feminine brand with a defference, Manolita Watlin has its own, instantly recognisable style - a funky, sophisticated and effortlessly cool look, for women with a strong sense of sophistication but also of naturalness, who love to dress up but don't want to show it off.



컬트 레이블 Manolita Watlin은 2007년, 파트너인 Soledad Serna와 Maria Coll에 의해 세 가지 기본 원칙으로 탄생하였다. 바로, '남다름', '여성성', 그리고 '개성의 표현'이 그것이다.

Manolita Watlin 은 세계 유수의 영향력있는 패션 매거진에 소개되어 왔으며 전세계의 트렌디한 부띠끄와 백화점에 입점해있다.

매우 여성적이며 트렌디한 동시에 타브랜드와 구별되는 독특함을 지닌 Manolita Watlin은 즉각적으로 알아볼 수 있는 고유의 스타일을 가지고 있다. 그것은 바로 펑키하고, 세련되며, 큰 노력없이도 쿨하게 연출할 수 있는 룩이다. Manolita Watlin은 세련된 스타일 뿐만 아니라 자연스러움에 관한 분명한 철학을 가지고 있으면서도 지나치게 과시하는 것을 지양하는 여성들을 위한 탁월한 선택이다.